poniedziałek, 4 czerwca 2012

Zapraszam na...

Zapraszam na pierwszą w Polsce oficjalną stronę zbudowaną o Saga: Wybrani. 
Mam nadzieję, że szybciutko się tam zalogujecie. 
Ułatwia to:
-Kontakt ze mną (nie  będę musiała odbierać milion wiadomości na poczcie, albo słyszeć:Jak się z tobą skontaktować ?)
-Kontakt z innymi użytkownikami
-Będziecie na bieżąco ze wszystkimi informacjami dotyczącymi: Wybranych
-Miejsce do przemyśleń
I wszystko inne ;)


A link to gdzie ?
A no właśnie link jet taki (klik) 


Mam nadzieję, że zobaczę wszystkich fanów ;)


Pozdrowienia ;) 
Miłego dnia ;)

2 komentarze:

  1. ja tam jestem i nie żałuję. Bardzo mi się tam podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ero a Wroclaw per UEFA EURO 2012, ma avrei dovuto Ścinawka lontano. Così ero molto curioso come appare lì, ;(

    OdpowiedzUsuń