czwartek, 28 czerwca 2012

Saga: Wybrani Tom 1-end

   Po przeczytaniu Księgi 8 wiecie już, że Tom 1 dobiegł już do końca. Skończyło się na:


" Skręciłam do kuchni. Na stole była kartka. Podniosłam i przeczytałam:
-Czasem trzeba się uśmiechnąć, ale tak szeroko. Uśmiechnąć i pomyśleć, że od dziś zaczyna się nowy rozdział w życiu. A w tym rozdziale będą najważniejsze osoby i w nim możesz wszystko zmienić. Zacząć od nowa...Kaan Aname
Czyli on o wszystkim wiedział ? Jestem pewna, że nas nie powstrzyma !
Zacząć od nowa...
-Do lata...Jeszcze tylko parę miesięcy..."

   Czyli cała Saga nie dobiegła jeszcze końca. Nie martwcie się. Nie zostawię was na długo samych. Przerwa będzie trwała miesiąc, albo do końca wakacji...chyba, że dłużej. 

   Pewnie chcecie znać powód dlaczego zostawiam pisanie ? Od lipca zaczynam praktyki i nie będę miała czasu (od rana do wieczora będę w zakładzie).
   Ale nie chcę przestać ! Jestem już uzależniona od czytania. Być może dostaniecie na stronę jakieś poboczne historie, ale tego nie wiem na pewno. Dlatego warto być tu na bieżąco.
   
   Nie zostawiam was jednak samych. Mam dla was mój projekt okładki (to nie oznacza, że taki będzie jakbym wydała ;)), a także film przygotowany na współpracy z...Zorem ;) Szczerze to z Danielem, ale to na nim się wzorowałam tworząc "Zoro Cross".


   Sami domyślcie się kto to.
A więc okładka:




I film:                             






















10 komentarzy:

  1. Szkoda, że już koniec.
    Liczę bardzo na te poboczne historie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik świetny , gratuluję pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. He he he he Zoro tam wymiata. Ten jego uśmiech z patyczkiem w ustach ! Booskie !
    Fajnie zaprojektowana okładka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Już koniec ?
    A ja mam pytanie: dlaczego na górze jest zakładka "Saga: Wybrani Tom 2 Trucizna-księgi" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam już Przedmowę....

      Usuń
    2. A ja myślałam, że deprechę będę miała.
      Juupppppppii !!!!!

      A odnośnie Official Site to możesz poinformować kiedy mniej więcej będzie ?

      Usuń
    3. Ja sama nie wiem kiedy będzie. Zależy od tego kiedy skończą się prace na socjum.pl

      Usuń
    4. Mogliby już skończyć bo chciałbym się tam zalogować.

      Usuń
    5. A nie można tego zrobić gdzieś indziej ? Przecież są inne społeczności oprócz socju.pl

      Usuń