wtorek, 26 czerwca 2012

Saga: Wybrani-twoim zdaniem

Co sądzisz o Saga: Wybrani ? Jakie są twoje odczucia na temat Wybranych ? Co ci się podobało, a co już mniej ? Jak dowiedziałeś się o istnieniu Sagi: Wybrani ? Od jak dawna czytasz ? kto jest twoim ulubionym bohaterem ? Co chciałbyś zobaczyć w Wybranych ? Jak byś zakończył, aktualny tom ? Podoba ci się, ponieważ....


Wiem, wiem zasypałam was pytaniami, ale bardzo chciałabym wiedzieć. A zanim skończą się prace serwerowe na socjum.pl to pewnie będzie już po aktualnym tomie.





2 komentarze:

  1. Będę szczery...
    Na początku było to takie nudne, że nie chciało mi się czytać. Rozumiem, że chciałaś przedstawić postacie, ale to jak Zmierzch było. Gdyby nie Zoro (można było się pośmiać) i Mico(nadawała charakter) umarłbym !
    Ale teraz (od niedawna) jest zejebiście !!! Uwielbiam to !

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się od samego początku podobają Wybrani. Wszystko od A do Z mi się podoba.
    A o książce dowiedziałam się na DeviantArt'cie. W grupie MyPolacy.

    OdpowiedzUsuń